الهیه
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   



صلی الله علیک با اباعبدالله الحسین . . *باید جواب کار فرهنگی باطل را با کار فرهنگی حق داد*



کاربران آنلاین

  • بحرکاظمي
  • دهقان
  • زفاک
  • یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ
  • نویسنده محمدی
  • avije danesh
  • فائزه ابوالقاسمی





  • موزیک



      اذکار گره گشا   ...

    موضوعات: وقایع روز, اخلاق  لینک ثابت



    [سه شنبه 1399-07-22] [ 08:30:00 ق.ظ ]





      17 شهریور   ...

    در صبح جمعه، ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷، مردم تهران (زن و مرد، كوچك و بزرگ) پس از اداى فریضه صبح، براى چهارمین روز متوالى از خانه ‌ها بیرون آمده و سیل‌ آسا روى به خیابان ‌ها آوردند. مركز تجمع آنان میدان ژاله (میدان شهداى كنونى) بود. همین كه مردم به خیابان ‌ها رسیدند، ناگهان با دیدن تانك ‌ها و زره پوش ‌هاى نظامى و مأموران مسلسل به دست حكومت، غافل گیر شدند، ولى بدون اعتنا به سربازان، به حركت خود ادامه دادند. از خیابان ‌هاى اطراف، سیل انبوه جمعیت با سردادن شعارهاى انقلابى، به سمت میدان ژاله در حركت بود. ساعت نزدیك ۷:۳۰ صبح بود؛ یكى از فرماندهان نظامى با بلندگو به مردم اخطار كرد كه حكومت نظامى است، چرا تجمع كرده‌ اید؟ ظواهر امر نشان مى‌داد كه نیروهاى فرماندارى نظامى قصد متفرق كردن مردم را ندارند. راه عبور را از چهار طرف بر روى مردم بستند. ناگهان صداى رگبار از خیابان ‌هاى منتهى به میدان بلند شد و همین كه جمعیت از چهار طرف به‌ سوى میدان هجوم آوردند، نیروهاى مستقر در میدان نیز از چند سو مردم را به رگبار مسلسل بستند.

     

    موضوعات: وقایع روز, اخلاق  لینک ثابت



    [دوشنبه 1399-06-17] [ 12:04:00 ب.ظ ]





      گزارش   ...

    #ساوه
    #استان_مرکزی
    #حوزه_علمیه_الهیه
    #مرکز_نیکوکاری_الهیه
    #پایگاه_بسیج_طلاب_الهیه

    ?برگزاری پنجمین روز از مراسم دهه اول محرم الحرام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلیمن رضازاده و مرثیه سرایی خانم نبیی

    موضوعات: سلوک عاشورایی, گزارش, وقایع روز, اخلاق  لینک ثابت



    [چهارشنبه 1399-06-05] [ 09:43:00 ق.ظ ]





      مطلب روز   ...

    صدیقه رودباری ۵ خرداد سال ۵۹، از طرف جهاد سازندگی برای انجام فعالیت های جهادی به شهر بانه کردستان اعزام شد.در بانه هر کاری که از دستش بر می آمد انجام می داد.در روستاهایی که پاکسازی می شدند،کلاس های عقیدتی وقرآن بر گزار می کرد.با توجه به شرایط بسیار سخت آن روزهای کردستان، دوشادوش پاسداران بانه فعالیت می کرد در حالی که هیچ گاه اظهار خستگی نکرد.
    در سپاه بانه مسئول آموزش اسلحه به خانم ها بود. علاوه بر آن مخابرات سنندج نیز محل فعالیت او به شمار می رفت.آنقدر فعال بود که یکی دوبار منافقین برایش پیغام فرستادند که «اگر دستمان به تو بیفتد ،پوستت را از کاه پر می کنیم.»
    رورز ۲۸ مرداد سال ۵۹، روزی بود که صدیقه و دوستانش خسته از مداوای مجروحین ودر حالی که پا به پای پاسداران دویده بودند، در اتاقی دور هم نشسته واستراحت می کردند. در همین هنگام دختری وارد جمع سه نفره شان شد. صدیقه قاتل خود را می شناخت. گاهی او را در کتابخانه دیده بود.آن دختر به بهانه ای اسلحه صدیقه را برداشت و مستقیم گلوله ای به سینه اش شلیک کرد.

    موضوعات: وقایع روز  لینک ثابت



    [سه شنبه 1399-05-28] [ 01:02:00 ب.ظ ]





      مبلغ غدیر باشیم   ...

    همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم قصد داریم به صورت خودجوش پویش بزرگی را تحت عنوان «فقط به عشق علی» آغاز نماییم و قصد این پویش را تا شامگاه عید غدیر ادامه دهیم.
    در این پویش هر فرد برای عید بزرگ غدیر یک کار خوب هر چند کوچک به عشق مولا امیرالمومنین علی علیه السلام انجام دهد و با هشتگ #فقط_به_عشق_علی در صفحات مجازی خود منتشر کند و با مشارکت در پویش عظیم بزرگترین عید عالم، عید غدیر و با شعار #فقط_به_عشق_علی نقشی هرچند کوچک در رساندن عظمت و بهجت این روز به سایرین داشته باشد.

    در این پویش میخوایم غدیر رو شیرین ترین عیدمون کنیم و تو روزهای باقیمونده تا غدیر، یک کار خوب #فقط_به_عشق_علی انجام بدیم و با این هشتگ به این آیدی (@elahiehghadir) و هر صفحه ای که داریم بفر

    موضوعات: وقایع روز, ایده فرهنگی  لینک ثابت



    [دوشنبه 1399-05-13] [ 01:27:00 ب.ظ ]





      حضرت خدیجه مادر دوازده امام   ...
    حضرت خدیجه مادر دوازده امام

    بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران همایش ملی «صدف کوثر» بزرگداشت حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها) که در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار شده است:

    بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ 

    جناب خدیجه (سلام‌الله‌علیها) حقیقتاً مظلوم است؛ به‌خاطر اینکه شَرف همسرى پیغمبر در مورد ایشان داراى یک ارزش مضاعف است؛ دیگران مشرّف به شَرف همسرى پیغمبر شدند لکن این رنجهایى را که پیغمبر در عمده‌ى دوران رسالت به آنها مبتلا بودند ندیدند. ده سال در مدینه بود، خب عزّت بود، احترام بود، و زندگىِ راحت بود نسبت به آن دوره؛ جناب خدیجه (سلام‌الله‌علیها) دوران رنج پیغمبر را، دوران سختى‌هاى پیغمبر را تحمّل کردند و دیدند.

    ادامه »

    موضوعات: عمومی, وقایع روز  لینک ثابت



    [پنجشنبه 1398-02-26] [ 09:43:00 ق.ظ ]






      خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

     
     
    صلی الله علیک با اباعبدالله الحسین . . *باید جواب کار فرهنگی باطل را با کار فرهنگی حق داد*