آغازی بر پایان زندگی پر ذلت استکبار پسند و غربزده

?بسم رب الخمینی

اکنون در حال سپری کردن سی و نهمین سالگرد منت گزاردن حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تابش انوار پربرکت نگاه پر فتوح ، ظلم ستیز و عدالت گستر ایشان بر ما ملت لایق و شایسته، هستیم.


دهه مبارک فجر نشان از تلاش بی پایان ملت غیور ایران در ایجاد وحدت و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد و دین ستیزی رژیم حاکم و یاد‌آور روزهای رهایی از یوغ استعمار برای ساختن ایران اسلامی است.


ملت آزاده و حق طلب ایران به شکرانه انقلاب ۵۷ هرسال به صحنه می آیند و جا پای انقلابیون ۵۷ در خیابان ها میگذارند و به نوعی به عبودیت پروردگار تحت لوای خمینی می‌پردازند.


ملت استکبار ستیز و شهید پرور جمهوری اسلامی ایران در بهمن ۵۷ ثابت کردند که شایسته تمسک و امانت گیری قرآن و عترت، دو میراث گرانبهای اسلام ناب محمدی هستند.


نگرش ملت ایران به مراسم پر شکوه شکرگزاری بهمن ۵۷ به عنوان یک یادبود و یادمان نیست، بلکه پیوند و بازخوانی آرمانهای پرفتوح بلکه فتح الفتوح امام روح الله و بنیان‌های ناگسستنی حکومت حضرت حجت است.


غایت انقلاب ما، انقلاب جهانی مهدی و حکومت صالحان است و از این هدف لحظه ای غفلت نخواهیم کرد. و در همین راستا به این مهم خالصانه و مومنانه ایمان داریم که دهه مبارکه فجر، دهه فخر ملت غیور ایران اسلامی است و آغازی است بر پایان زندگی پر ذلت استکبار پسند و غربزده و شروعی است دوباره برای مطلع فجر حیات طیبه که حقا شایسته این ملت پر افتخار و همیشه در صحنه است.

?اللهم وفقنا رضایة امامنا

موضوعات: وقایع روز  لینک ثابت



[پنجشنبه 1396-11-12] [ 08:44:00 ب.ظ ]