آبادان و خرمشهر سالهای دفاع مقدس سخت ترین روزهای جنگ را به خود دیده و مردم عزیز و سختکوش این منطقه با دل و جان و با دست خالی غیرت دینی و ملی خود را در حد اعلاء به نمایش گذاشته و اجازه ندادند که دشمن بعثی به خاک ایران دست اندازی کند!
?مرزهای جنوبی و رزمندگان دفاع مقدس شاهد این روزهای سخت و حماسه آفرینی مردم رنج کشیده بوده اند!
?#آبادان و #خرمشهر را هیچکس فراموش نمیکند و اساسا نمی تواند که فراموش کند چراکه ملت ایران عزت و عظمت و اقتدار امروزش را مرهون جانبازی دیروز خطه جنوب است!
⏮ اما ظاهرا برخی از مسئولین کاملا این منطقه را فراموش کرده و بنا ندارند برای مشکلات این دوشهر آستین بالا بزنند!
?این روزها آب شهرهای آبادان و خرمشهر غیرقابل شرب شده ولی برخی، در دولت و مجلس در پی فتح کردنِ! ورزشگاه آزادی برای اختلاط دختران و پسران هستند، مسئولین دنبال پیدا کردن مقصر عدم حضور پویول در برنامه تلویزیونی ۲۰۱۸ جام جهانی اند که هزینه یک روز حضور او در تلویزیون ۷۰۰ میلیون تومان بر بیت المال تحمیل میکند، مسئولین دنبال یافتن منشأ اعتراض پیامکی مردم در جهت تصویب نشدن #FATF هستند، مسئولین دنبال این هستند که #برجام_معیوب و #تلگرام را حفظ کنند!
? از نظر برخی مسئولین اینکه آبادان و خرمشهر آب ندارد مهم نیست سر برجام و تلگرام به سلامت، در حالیکه رهبر معظم انقلاب میفرمایند:
امیرالمؤمنین(سلام‌اللَّه‌علیه) در آن فرمان تاریخیشان به مالک اشتر فرمودند که عامه را داشته باش، خاصه را رها کن. عامه، یعنی همانهایی که در جنگ با تو هستند، در مشکلات با تو هستند، سختیها را با تو تقسیم می‌کنند، غم تو را از دلت می‌زدایند، خودشان را سپر بلای تو قرار می‌دهند و صادقند؛ نه عافیت‌طلبهای پُررویِ پُرخورِ پُرخواهی که هیچ‌وقت هم قانع نمی‌شوند. تا وقتی که خیری به آنها برسد، تو را می‌خواهند؛ به مجرد این‌که ذره‌یی کم شود، رویشان را برمی‌گردانند.۱۳۷۰/۰۵/۲۳
✅ مسئولی که نمی تواند به مردم خدمت کند یا خدمتش فقط برای قشر مرفه و باندهای قدرت و ثروت باشد و برخورد با اختلاس گران بیت المال را اعلام جنگ میداند یا وزیرزاده قاچاقچی را مظلوم معرفی میکند ماندنش در مسئولیت های نظام خیانت و دشمن شاد کن است و باید هرچه سریعتر امانت خدمتگذاری را به افراد لایق و شایسته تحویل داده و بداند که هیچگاه ملت او را نخواهند بخشید و در دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی خیانت های خود باشد.

موضوعات: عمومی  لینک ثابت



[چهارشنبه 1397-04-06] [ 10:33:00 ق.ظ ]